До кінця 2024 р. модель тарифоутворення на перевезення вантажів, за якою АТ «Укрзалізниця» працювало з 1997 року, може повністю змінитися, бо без цього кроку компанія не зможе закінчити рік прибутковою. Про це заявив голова правління УЗ Євген Лященко, повідомляє Forbes Ukraine.
Як зауважив Є. Лященко, на 2024 рік компанія закладає не підвищення вантажних тарифів, а їхню гармонізацію.
«Це передбачає повну зміну моделі їхніх розрахунків. Так, ми хочемо значно спростити систему тарифоутворення, яка складається з п’яти різних класів та більш як 20 коефіцієнтів. Зокрема, серед пропозицій: єдиний тариф на порожні вагони та поділ за класами перевезень залежно від технології перевезення, а не від особливості продукту або бізнесу, який замовляє наші вагони», – пояснив СЕО Укрзалізниці.
При цьому він додав, що гармонізація тарифів може принести компанії додаткові 3-4 млрд до кінця року залежно від того, коли її погодить уряд України. Для бізнесу витрати після запровадження нової моделі сумарно можуть збільшитися приблизно на 7%.
«Укрзалізниця вже передала пропозицію тарифної реформи до Міністерства інфраструктури та очікує на відповідь», – резюмував Є. Лященко.
Джерело:
apk-inform.com