Як фотографія стимулює продажі спеціальних овочів

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 32
Ви зараз переглядаєте Як фотографія стимулює продажі спеціальних овочів

Під час відвідування виставки стенд американської компанії Babé Farms зазвичай є одним із найяскравіших. Коренеплоди, такі як буряк, редис і морква, добре підходять для красивих експозицій. Крім того, компанія використовує фотографії, щоб виділити свою продукцію. Ефективне фотографування свіжих продуктів має вирішальне значення для продажів компанії.

«Хороша фотографія передає якість нашої продукції», — каже Сара Грізл із відділу зовнішніх продажів Babé Farms.

Крім того, візуально привабливі фотографії допомагають барвистим продуктам виділятися, привертаючи увагу покупців, кухарів, а також кінцевих користувачів.

«Коли мова заходить про свіжі продукти, привабливість для очей — це привабливість для покупки», — додав Грізл.

Надихайте на творчість «Ці фотографії не тільки зміцнюють довіру до нашого бренду, але й покращують присутність нашого бренду на таких платформах, як Instagram, Facebook, LinkedIn і на веб-сайті нашої компанії. Наша мета — надихнути кінцевих користувачів на креативність цими прекрасними зображеннями, що демонструють різноманіття різноманітних спеціалізацій. овочі, доступні на фермах Babé”. Окрім соціальних медіа, зображення компанії використовуються в повідомленнях електронної пошти, специфікаціях продукту, рекламі в ЗМІ, на виставкових стендах, а також на домашній сторінці Babé. В Instagram компанія перейнялася тенденцією барабанів, щоб показати свою продукцію в дії, відображаючи потенційні способи використання та рецепти. «Нещодавно ми поділилися сюжетом про те, як приготувати кростіні з редиски на французький сніданок».

Декілька талановитих фотографів роблять приголомшливі зображення фірмових овочів компанії.

«Якщо ви стежите за нами в соціальних мережах, ви, можливо, помітили зростання високоякісного контенту, який ми випускаємо».

Це робота різних фотографів, але нещодавно компанія також об’єдналася з Ліндсі Гілтнер, сестрою Метта Гілтнера, який працює у відділі маркетингу Babé Farms. Окрім зйомок харчового контенту для брендів, Ліндсі також керує Censored Baker, веганським блогом про випічку, орієнтованим на «надокучливих їдців». У своєму блозі вона публікує оригінальні рецепти та відеоконтент, присвячений солодким веганським стравам, зокрема свіжим продуктам. Її улюблений овоч – романеско. Мало того, що він добре фотографує, вона любить готувати його, обсмажуючи з часником і оливковою олією, поки він злегка не обвуглиться.

agrarii-razom

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь