З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 15
Ви зараз переглядаєте З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже розробляють інноваційні матеріали, використовуючи найнесподіваніші джерела сировини — банани, листя з парків, відходи яблук, квіти, цукрову тростину, ананасове лушпиння, зерно, виноград, кактус, агаву, відпрацьований ячмінь з пивоварень та навіть відходи чаю.

Біо-шкіра стає вагомою альтернативою для модної індустрії

Вона є стійкою та екологічною та значно зменшує негативний вплив на навколишнє середовище порівняно з традиційною тваринною шкірою, яка вимагає великої кількості ресурсів і виробляється з застосуванням токсичних хімікатів.

Окрім використання рослинної сировини, компанії також роблять ставку на технології культивованої шкіри. Цю шкіру вирощують у лабораторних умовах з клітин тварин, не шкодячи самим тваринам. 

За прогнозами IDTechEx, зростання ринку біошкіри відбуватиметься із середньорічним темпом у 37,4% з 2024 до 2034 року.

Інноваційні матеріали впроваджують у свої колекції Zara, Burberry, H&M, Hermes, Nike та Ganni. Вони використовують біошкіру для створення взуття, одягу та аксесуарів.

Тим же шляхом йдуть і автомобільні виробники, серед яких BMW, Bentley, Cupra, Hyundai, Mercedes-Benz і Volkswagen. 

З розвитком технологій біошкіри та все більшим попитом на стійкі рішення, цей ринок стає однією з ключових областей для інвестицій та інновацій, підкреслює IDTechEx.

agrarii-razom

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь