Про це розповів директор ТОВ «Мед України» Едуард Кричфалушій, передає AgroPortal.
«Більше 60% меду постачається споживачам напряму. Ще 25% потрапляє через неофіційний канал торгівлі, й лише 15% меду, що споживається українцями, – це той продукт, який проходить індустріальну переробку, має всі необхідні аспекти виробництва, фасування та продається офіційно зі сплатою податків. Цей відсоток щороку збільшується», – зазначає експерт.
Він зауважив, що український ринок меду не зростає, але збільшується споживання офіційного продукту, оскільки споживачі надають перевагу меду з необхідною сертифікацією та виваженою ціною. І, згідно з даними продажів у торговельних мережах, найулюбленішим медом українців є квітковий прозорий і рідкий мед.
Більше четвертини меду, який продається на українському ринку, – акацієвий. Близько 10% від загального обсягу споживання займає гречаний мед.
«Ще однією особливістю українського ринку є популярність продукту з кремовою текстурою. Зараз його частка оцінюється на рівні 5% від загального споживання медової продукції», – відмічає Едуард Кричфалушій.