Любарецький соєпепереробний завод змінив стратегію: 70% продукції для внутрішнього ринку

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 10
Ви зараз переглядаєте Любарецький соєпепереробний завод змінив стратегію: 70% продукції для внутрішнього ринку

Цього сезону спостерігалося незвичайне зростання ціни на сою на початку осені під час жнив, у той час коли вона мала б знижуватися. Це вплинуло на вартість виробленого продукту і його конкурентоспроможність на світових ринках.

Про це розповіла співвласниця та комерційна директорка «Любарецького соєпереробного заводу» Галина Матвійчук під час конференції Agro&Food Security Forum 2024, яка відбулася у Варшаві, пише AgroPortal.

Підприємство працює третій сезон та переробляє 3,5 тис. т сої на місяць. 

Галина Матвійчук, співвласниця та комерційна директорка «Любарецького соєпереробного заводу» зазначила:

"Зростання ціни на олію не може не радувати переробників, але для невеликих підприємств важливі два продукти, які виробляємо: олія та макуха. Для екстракційних заводів таке питання не стоїть, і коли ціна на олію йде вгору, вони задешево починають продавати продукт переробки — макуху, таким чином обвалюючи ціну на ринку. За таких обставин макуха від малого виробника стає неконкурентоспроможною на ринку, втрачається маржа".

Дестабілізує ринок та впливає на ціни як для виробників сировини, так і переробки постійна загроза блокування кордонів.

Зважаючи на всі зазначені ризики, у компанії «Любарецький соєпереробний завод» виробили стратегію. За словами Галини Матвійчук, насамперед це диверсифікація продажів. Підприємство залишає 70% виробленого продукту на внутрішньому ринку, підтримуючи українського тваринника і водночас захищаючи себе від обставин, коли не зможе експортувати продукцію. 

Крім того, компанія не контрактує великі партії та фіксує ціну на продукцію на 2-3 тижні, таким чином захищаючи себе від ризиків.

Agravery

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь