У квітні 2025 року МХП запустить нову лінійку продуктів, повністю виготовлених з курятини «Наша Ряба». Серед них — ковбаса, сосиски та шинка. Про це пише Forbes.
Спочатку продукція зʼявиться у 400–600 франчайзингових магазинах компанії, згодом — у національних мережах.
«Над запуском працювала команда з 10 людей упродовж шести місяців. Компанія шукала продукт, який дозволить відокремитись від конкурентів та «закрити болі» стосовно складу продукції», — каже заступник голови правління МХП з маркетингу Олег Шмуляєв.
Нова лінійка включатиме дев’ять продуктів, зокрема сосиски, шинку та ковбасу, у ціновому сегменті «середній плюс». Ключова особливість — 100% курятини без додавання сала чи жиру. Виготовлення продукції здійснюватимуть на двох підприємствах компанії.
«Ми націлені на споживачів із запитом на здорове харчування — мʼясо курки сприймається як більш дієтичне у порівнянні зі свининою», — говорить Шмуляєв.
У МХП вважають це трендом на найближчі три роки. Ще один тренд — попит з боку чоловічої аудиторії.
«Чоловіки більше купують м’ясо-ковбасних виробів, ніж жінки, тож ми думаємо над тим, аби запустити якусь лінійку для їхніх потреб, можливо, з посиленим смаком», — додав Шмуляєв.
У планах МХП — зайняти 2,5% ринку у цьому сегменті протягом двох років і досягти виробництва 10 тис. т щороку. Суму інвестицій у запуск в компанії відмовились назвати.
Перегляди: 1