Українська промислова компанія «Інтерпайп» розробила залізничні колеса для складних умов експлуатації в пустелях та спекотному кліматі, пише agronews.ua.
Читай нас також у Viber та Telegram.
«Інтерпайп» майже 30 років працює на залізничному ринку Близького Сходу, Азії та Африки. Високі температури та абразивний пісок спричиняють швидший знос коліс, що вимагає індивідуальних інженерних рішень.
«Кожна конструкція потребувала індивідуального моделювання та розрахунків, а також оптимізації хімічного складу сталі та процесу термообробки», – підкреслив Олександр Рослик, технічний директор дивізіону залізничної продукції.
Серед реалізованих проєктів наступні.
- Вантажні колеса для Саудівської Аравії (стандарт AAR M107/M208, UIC, специфікація клієнта). Їх розробили з урахуванням суворіших вимог, що потрібні за стандартом AAR: підвищені навантаження на вісь, зменшена ширина обода, менша маса сталі для відведення тепла при терті гальмівних колодок, висока внутрішня твердість, при збереженні твердості поверхні у межах стандартних вимог.
- Пасажирські колеса для Індійської залізниці (стандарт EN 13262, UIC, IRS (стандарти Indian Railways). Українська компанія ще у 2009-му представила нову конструкцію коліс зі збільшеним терміном служби – згодом вона стала галузевим стандартом. Покращені характеристики конструкції допомогли індійським залізницям знизити кількість небезпечних ситуацій, пов’язаних із руйнуванням коліс застарілого типу.
- Колеса для нових індійських локомотивів (стандарти: EN 13262, UIC, IRS (стандарти Indian Railways). «Інтерпайп» поставив колеса з термостабілізованим диском – його форма забезпечує інтенсивне відведення тепла при гальмуванні. Спеціальне покриття запобігає займанню через тертя.