Сонце в полі. В Україні створили першу аграрну вишиванку

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 32
Ви зараз переглядаєте Сонце в полі. В Україні створили першу аграрну вишиванку

Біотехнологічна компанія BTU презентувала першу в Україні аграрну вишиванку «Сонце в полі», створену в партнерстві з українським брендом вишитого одягу SVARGA.

Ідея виникла минулого року в День вишиванки. Команда BTU проводила фотосесію співробітників у сучасному урбан-стилі, щоб показати: вишиванка — це не лише для свята, а й для щоденного життя. Тоді й виникла ідея створити вишиванку, яка б розповідала історію аграрія.

Ми хотіли вийти за межі традиційного агромерчу, який часто обмежується кепками та футболками з логотипами. Це не просто одяг, а інструмент комунікації, який люди носитимуть із гордістю та красномовно заявляти: я українець, я працюю в агро. А з часом, як і більшість вишиванок, він може стати сімейною реліквією. Окрім того, в українському АПК 2 426 000 працівників, і така велика агроспільнота має можливість ідентифікуватися, зокрема через унікальний одяг, -Святослав Мороз, керівник відділу маркетингу BTU.

Пошук партнера виявився викликом — важливо було знайти компанію, яка зрозуміє ідею і розділить місію. Такою компанією стала SVARGA — бренд, що зберігає та інтегрує українські орнаменти в сучасні вироби.

Майбутнє починається з поваги до своїх коренів. Саме цей меседж ми вклали в цю ініціативу. Ми спробували через одяг передати ключові сенси: любов до землі, силу сонця, щедрість колоса, глибокий зв’язок із полем, яке дає хліб на столі. У цій колаборації зійшлися наші місії: зберігати землю живою — місія BTU, зберігати та передавати культурну спадщину — місія SVARGAб  зауважив Владислав Болоховський, генеральний директор BTU.

Символіка вишиванки «Сонце в полі»

  • Соняшник — символ життєдайного тепла і сили сонця.
  • Земля — джерело родючості, сили й стабільності.
  • Колосок — знак зрілості, достатку та завершеного циклу росту.
  • Поля — абстрактні лінії, що нагадують краєвиди з висоти пташиного лету, символізують працю аграрія та розмаїття сільського господарства.

«Сонце в полі» — це наш спосіб поєднати традицію та сучасність, передати повагу до своєї справи, до землі та тих, хто на ній працює. Ми прагнули створити річ, кожен елемент якої зрозумілий аграріям. Водночас хочемо, щоб її носили й ті, хто щиро поділяє цінності збереження землі та поваги до праці, розповіла Алла Болоховська, маркетинг-директорка BTU.

Вишиванка виготовлена з натуральної тканини — зокрема льону, який самі аграрії вирощують. Кольори — теплі відтінки жовтого, охри та зеленого — передають енергію сонця, багатство врожаю і пам’ять поколінь.

500 грн з продажу кожної вишиванки буде спрямовано на відновлення пам’ятки національного значення «Покорщина». Це єдиний уцілілий садибний комплекс доби Гетьманщини на Лівобережжі, що розташований у с. Козелець на Чернігівщині.

agrarii-razom

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь