Мережа супермаркетів «Сільпо», що входить до групи компаній Fozzy Group, придбала сервіс доставки овочів та фруктів OVO, який опинився на межі закриття.
За даними видання сума угоди може складати близько $500 тис.
Зазначається, що стартап OVO, заснований у 2020 році, опинився на межі виживання після початку повномасштабної війни.
Проте в «Сільпо» роздивилися певний потенціал, який мережа супермаркетів може використати для покращення свого асортименту та позиціонування в категорії свіжих продуктів. Експерти вважають, що це поглинання може стати ідеальним майданчиком для тестів та покращень в області доставки, особливо в категорії Fresh – свіжих овочів та фруктів.
Компанія також могла придбати стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.