Агропромхолдинг АСТАРТА виведе на український ринок брендовані цукор і молоко

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 52
Ви зараз переглядаєте Агропромхолдинг АСТАРТА виведе на український ринок брендовані цукор і молоко

Агропромисловий холдинг “Астарта”, найбільший виробник цукру в Україні, має намір 2024 року розпочати продажі цукру і молочної продукції під власним брендом у магазинах без посередників, повідомив засновник і СЕО агрохолдингу Віктор Іванчик в інтерв’ю Forbes.

За його інформацією, цього року агрохолдинг планує продати таким чином тисячі тонн цукру, а в наступні роки – десятки тисяч тонн. Молочну продукцію “Астарти” можна вже купити в супермаркетах під брендами усталених партнерів “Люстдорф”, Danone, “Яготинське”, “Молокія”, “Канів”, “Галичина”.

Крім того, “Астарта” у 2021-2023 роках наростила інвестиції вчетверо, майже до 1,7 млрд грн. Агрохолдинг 2024 року інвестує у виробництво соєвого протеїнового концентрату, складську логістику, виробництво електрики з біогазу.

“Інвестиції в Україні зараз найвигідніші”, – стверджує Іванчик.

“Астарта” – вертикально інтегрований агропромисловий холдинг, що здійснює діяльність у восьми областях України. До його складу входять шість цукрових заводів, агрогосподарства із земельним банком 220 тис. га і молочні ферми з 22 тис. голів ВРХ, олійноекстракційний завод у Глобиному (Полтавська обл.), сім елеваторів і біогазовий комплекс.

Агрохолдинг у 2023 році скоротив чистий прибуток на 5,0% – до EUR61,9 млн, а його EBITDA знизилася на 6,1% – до EUR145,77 млн за зростання виручки на 21,3% – до EUR618,93 млн.

Agravery

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь