Українська промислова компанія «Інтерпайп» зробила прорив у B2B-сфері – клієнти тепер можуть у реальному часі відстежувати виробництво та доставку продукції через цифровий «Кабінет клієнта». Платформа працює з 2021 року й вже охоплює понад 165 акаунтів у трубному та залізничному дивізіонах, йдеться у матеріалі Forbes.
Читай нас також у Viber та Telegram.
Сервіс дозволяє замовникам бачити шлях продукції від заводу до складу через GPS-трекінг, контролювати процес виробництва, переглядати історію співпраці та документи, подавати запити й рекламації, завантажувати сертифікати, користуватися чатом підтримки. Інтерфейс інтуїтивний і підтримує декілька мов, а реєстрація займає до 10 хвилин.
«Ця функція виявилася особливо цінною під час повномасштабної війни, коли іноземні замовники сумнівалися, чи зможемо ми взагалі продовжувати роботу в таких умовах. Завдяки «Кабінету клієнта» вони легко змогли переконатися в цьому на власні очі. Це підвищило довіру до нас як виробника», – розповів Іван Мазанка, директор з продажу труб у Європі.
«Інтерпайп» адаптувався до жорстких вимог західних ринків – клієнти в ЄС, США та на Близькому Сході часто замовляють невеликі партії з індивідуальними характеристиками. Саме тому цифровізація стала для компанії не просто модернізацією, а необхідною умовою розвитку.
«Онлайн-сервіси є звичним явищем у B2C-сегменті, де споживачі вже давно звикли відстежувати замовлення від моменту купівлі до доставки прямо до дверей. А ось замовити труби чи колеса значно важче, ніж просто купити щось в інтернет-магазині. Проте ми зробили цей процес легким і прозорим для клієнта», – підкреслює ІТ-директор Сергій Саєвич.
У планах компанії – перевести всіх партнерів на цифрову платформу. Це дозволить не лише покращити комунікацію, а й пришвидшити всі виробничо-логістичні процеси.