Компанія Ukravit інвестувала 7 млн доларів у науково-лабораторний комплекс

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 16
Ви зараз переглядаєте Компанія Ukravit інвестувала 7 млн доларів у науково-лабораторний комплекс

Про це «Агробізнесу Сьогодні» повідомив засновник компанії Ukravit Віталій Ільченко.

За його словами, компанія постійно співпрацює з господарствами, щоб розуміти, які поточні проблеми в них виникають. Надалі – працює над їх розв’язанням, тобто над створенням нових продуктів.

«Наш R&D-центр є науково-лабораторним комплексом, у який компанія інвестувала 7 млн доларів. Тут досліджують сучасні реалії роботи аграріїв: вплив зміни клімату та людської діяльності на розвиток шкідників, хвороб, зміни показників родючості ґрунту, погіршення показників води та багато іншого. Також в Ukravit Institute розробляють українські оригінальні засоби захисту рослин і мікродобрива. Щороку ми проводимо експерименти із сотнями комбінацій діючих речовин, а на ринок виводимо дві-три розробки: тільки ті, що доведено до досконалості та мають найвищі показники ефективності», – розповів Віталій Ільченко.

Він також повідомив, що цього року в Ukravit запустили виробництво рідких комплексних добрив. Поточна ситуація складається так, що в умовах недостатньої кількості вологи в ґрунті коефіцієнт споживання елементів мінерального живлення від гранульованих добрив суттєво знижується. Аби гранульовані добрива добре працювали, потрібна достатня кількість вологи та постійне зволоження впродовж росту сільськогосподарських культур. Якщо цього немає, то добриво не засвоюється, і його ефективність суттєво знижується.

«Рідкі комплексні добрива застосовують біля насінини, вони швидко засвоюються, потребують малої кількості вологи й забезпечують потреби рослин на початку вегетації, коли існує найбільша потреба в мінеральному живленні. Вони дозволяють реалізувати потенціал продуктивності культури й отримати максимальний урожай. Тенденція до застосування рідких добрив буде дедалі більше поширюватись у технологіях агровиробників», – переконаний засновник компанії Ukravit.

За словами Віталія Ільченка, торік компанія сплатила близько 780 млн гривень податків, тобто 20% річного обороту. А у 2024 році – запустила Програму лояльності, де аграрій розуміє, що він накопичує певні бали, які може обміняти на будь-які продукти з переліку. Фактично вона створена, щоб агровиробники бачили ті можливості, які будуть додатково отримувати від співпраці з компанією.

agro-business

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь