Мультикультурна переробка – стратегія стабільності на українському олійному ринку

  • Коментарі запису:0 коментарів | 
  • Переглядів: 29

Український ринок переробки олійних культур переживає період трансформації: з’являються нові гравці, зростає конкуренція за сировину, змінюється фокус між культурами. Компанії шукають шляхи гнучкості та стабільності – і все більше з них переходять до мультикультурної переробки.

Саме таку модель обрала група компаній «Вітагро», яка після запуску лінії з переробки соєвих бобів у п.р. може переробляти всі три основні олійні культури.

«Найбільш оптимальний варіант на сьогодні – це мультикультурний завод, тому що це і диверсифікація ринків, і мінімізація ризиків. Можна швидко перейти на іншу культуру і вчасно підлаштовуватися під ті реалії ринку, що диктує сьогодення, тим паче, що ринок постійно змінюється – як приклад, ті ж соєво-ріпакові правки», – пояснює директор з олійноекстракційного виробництва Ілля Крохмальов.

Висока конкуренція на ринку соняшнику та падіння рентабельності переробки даної олійної – серед основних чинників, що вплинули на прийняття рішення щодо модернізації заводу.

«Як тільки вартість сировини або інші фактори демонструють мінус в переробці, то ми активно починаємо шукати наступну культуру, і якщо ми бачимо там кращу рентабельність, то переходимо на неї. От, наприклад, зараз ми, вже маючи соняшник на елеваторах, продовжуємо переробляти ріпак, бо по ньому ми бачимо кращу економіку», – додає І. Крохмальов.

Основний обсяг готової продукції компанія експортує до країн Європи, а також готується вийти на ринки Китаю та Ізраїлю.

Про тенденції та стратегії в олійно-жировому секторі, інвестиції, краш-маржу та ситуацію з електроенергією читайте в повному інтерв’ю з директором з олійноекстракційного виробництва ГК «Вітагро» Іллею Крохмальовим на сайті АПК-Інформ в розділі Ексклюзив.

 

Джерело:
apk-inform.com

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь