Попит на морські перевезення зерна з України низький, однак фрахт не дешевшає

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 2
Ви зараз переглядаєте Попит на морські перевезення зерна з України низький, однак фрахт не дешевшає

Фрахтовий ринок Чорного моря залишається складним для судновласників у всіх сегментах вантажопідйомності (DWT).

Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Обсяг перевезень зерна з України обмежений, однак ставки фрахту здебільшого стабільні, оскільки власники суден активно протистоять подальшому зниженню», — додав він. 

Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює поточні ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 32 $/т. 

У сегменті хендісайз кількість твердих зернових запитів з України залишається незначною, і фрахтувальники й надалі намагаються знизити ставки. Водночас судновласники наразі успішно протидіють подальшому здешевленню фрахту. За даними Atria Brokers, фрахтові ставки на перевезення кукурудзи з POC-портів до портів східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 15-16 $/т. 

Ринок коастерів залишається складним для власників. Обсяги зернових відправлень з Дунаю продовжують скорочуватися, втім учасники ринку відзначають збільшення потоку добрив до України на Чорноморському ринку, що частково підтримує позиції судновласників. Ставки на перевезення 6000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії складають 26-28 $/т.

Спотові відправлення 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци баржами обговорюються в діапазоні 8-9 €/т.

Джерело:
Agroportal.ua

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь