Ціна на хліб у 2023 році підвищилась і продовжує зростати, але споживання залишається сталим. Це говорить про те, який відсоток у загальних витратах споживача займає хліб. За попередніми оцінками експертів, кореляція від 2 до 8%.
Про це повідомила маркетинг-менеджерка ТОВ «Лесаффр Україна» Олена Лапшова на форумі «Зерно і переробка: розвиток попри війну – 2024».
«Це означає, що споживач не готовий відмовлятися від якості й не переключається на інші види хлібобулочної продукції. Скорочуються продажі традиційних хлібів і батонів, натомість зростає тостовий хліб, булочки здобні, з начинкою, лаваші, багети, листкові дріжджові вироби», — зазначила Олена Лапшова.
Крім того, вона додала, що зростає тренд на «зручну» та готову їжі, а також на упаковані вироби та локальне виробництво, тобто споживач готовий підтримувати українського виробника.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua
Джерело:
Agroportal.ua