Котирування брухту HMS 1&2 (80:20) у Туреччині з 30 квітня по 6 травня підвищилися з $330/т до $338/т CFR за даними Kallanish. Постачальники підняли запити, оскільки заводи планують необхідні закупівлі на червень, пише agronews.ua.
Читай нас також у Viber та Telegram.
Водночас виробникам арматури не вдалося додати вищу ціну брухту до своїх котирувань. Тому потенціал для подорожчання брухту у Туреччині все ще обмежений.
Слід зазначити, що виплавка сталі в Туреччині за I кв. скоротилася на 3,4%, до 9,25 млн т, за даними Асоціації виробників сталі Туреччини (TCUD). При цьому споживання готового прокату впало на 7,3%, до 9,06 млн т.
Це відображає накопичення негативних тенденцій у турецькій економіці. Готова сталь дешевшає через зниження попиту. У свою чергу, це штовхає вниз ціни на сировинні товари, зокрема брухт.
Китайські котирування на брухт з 25 квітня до 2 травня залишалися на рівні $320/т CFR. Зниження цін на чавун у КНР дозволяє заводам використовувати менше брухту для виплавки сталі. Сталева заготовка, вироблена BF-BOF, отримує перевагу перед продуктом EAF scrap based. Отже, попит на брухт є достатньо млявим.
Запити постачальників брухту HMS 1&2 (80:20) у США з 25 квітня по 9 травня підвищилися на $6/т, до $310/т FOB Східне узбережжя. Тут потенціал подорожчання також обмежений слабким попитом метзаводів. Низка підприємств відмовилися від партій брухту, які попередньо замовили у квітні.
Західноєвропейські котирування для HMS 1&2 (80:20) з 2 по 9 травня підвищилися на $6/т, до $309/т FOB Роттердам. Але це все ще на $1/т менше, ніж на 25 квітня. Місцеві брухтозаготівельники відреагували на зростання турецьких котирувань. Туреччина є основним покупцем європейського брухту.
Перегляди: 9