У Європі є шлейф негативного сприйняття українських молочних продуктів — експерт

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 27

У Європі є шлейф негативного сприйняття українських молочних продуктів. Це виражається в дисконтуванні ціни. 

Про це на XV Всеукраїнській конференції з міжнародною участю «Молочний бізнес — 2023» розповів директор з розвитку міжнародного бізнесу компанії «Молокія» Михайло Паньків.

Він зазначив, що європейські партнери купують українську молочну продукцію, занижуючи ціну на 20%.

«Це реальна історія, нас дисконтують за ірландських чи інших виробників саме через репутацію. Їхні аргументи такі: у вас по документах все гарно, а на ділі можна чекати, що завгодно. Це ж реальні випадки — гайки в козеїні, рослинна олія в маслі», — каже Паньків.

За словами експерта, Польща 10 років тому була в такій самій ситуації, але «вони пройшли цей шлях, змогли перепозиціонуватися, ми теж це пройдемо».

Дізнавайтесь першими найсвіжіші новини агробізнесу України на нашій сторінці в Facebook, каналі у Telegram, підписуйтесь на нас у Instagram або на нашу розсилку.

latifundist

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь