Україна офіційно відкрила для судноплавства канал Бистре, дозволивши прохід суден із осадкою до 4,5 метра. Це рішення має стратегічне значення для експортерів, які працюють на маршрутах через Дунай, передає «ПроАгро Груп».
Канал був недоступний з 23 липня після вибуху земснаряда поблизу Вилкового. Судна змушені були користуватися дорожчим маршрутом через румунський канал Суліна, що збільшувало витрати на фрахт і створювало дисбаланс на ринку.
Відновлення каналу Бистре дозволяє знизити рейсові витрати та покращити умови для переговорів між продавцями і покупцями зерна. Експерти прогнозують часткове пожвавлення фрахтових потоків по Дунаю, особливо для коастерів — суден, що працюють на коротких маршрутах. Це може позитивно вплинути на логістику українського агроекспорту.