Український бренд фруктових снеків Sergio, заснований у 2010 році Оленою Большаковою, у 2023 році досяг виторгу 23,6 млн грн. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.
Основний продукт компанії — фруктові цукерки, які приносять 80% доходу. Решту виторгу забезпечують фруктові чипси та цукати.
Ідея створення бренду Sergio виникла у Большакової після того, як вона зіткнулася з дефіцитом якісних сухофруктів на ринку. Перша інфрачервона шафа для сушіння фруктів, куплена у 2010 році за $10 000, стала основою для запуску виробництва.
Спочатку продукція продавалася серед знайомих у Києві. З часом бізнес виріс, і сьогодні Sergio реалізує продукцію у мережах Novus, “Антошка” та харківських супермаркетах “Рост” і “Класс”.
Щоб виробляти десятки тисяч пачок на рік, компанія відкрила невеликий цех із мінімальною командою з 10 працівників. Інвестиції у виробничу лінію склали $150 000. Основними викликами для бізнесу стали подорожчання фруктів, що знизило рентабельність з 60% до 15-20% у 2024 році.
Продукція Sergio відрізняється високою якістю та енергетичною цінністю. Наприклад, яблучні чипси містять 59 г вуглеводів на 100 г продукту, мають 253 ккал та не містять жирів. Вартість продукції на маркетплейсі Rozetka варіюється від 39 до 132 грн за упаковку.
Большакова зазначає, що ключовими аспектами успіху є смак та зовнішній вигляд продукту, адже фруктові снеки не так легко інтегрувати, як закуску, наприклад, до пива чи вина. “Потрібно довести, що його купуватимуть”, — говорить вона.
0
Перегляди: 0
AgroNews