Український бренд переробляє фрукти на цукерки та чипси

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 11
Ви зараз переглядаєте Український бренд переробляє фрукти на цукерки та чипси

Український бренд фруктових снеків Sergio, заснований у 2010 році Оленою Большаковою, у 2023 році досяг виторгу 23,6 млн грн. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.

Основний продукт компанії — фруктові цукерки, які приносять 80% доходу. Решту виторгу забезпечують фруктові чипси та цукати.

Ідея створення бренду Sergio виникла у Большакової після того, як вона зіткнулася з дефіцитом якісних сухофруктів на ринку. Перша інфрачервона шафа для сушіння фруктів, куплена у 2010 році за $10 000, стала основою для запуску виробництва. 

Спочатку продукція продавалася серед знайомих у Києві. З часом бізнес виріс, і сьогодні Sergio реалізує продукцію у мережах Novus, “Антошка” та харківських супермаркетах “Рост” і “Класс”.

Щоб виробляти десятки тисяч пачок на рік, компанія відкрила невеликий цех із мінімальною командою з 10 працівників. Інвестиції у виробничу лінію склали $150 000. Основними викликами для бізнесу стали подорожчання фруктів, що знизило рентабельність з 60% до 15-20% у 2024 році.

Продукція Sergio відрізняється високою якістю та енергетичною цінністю. Наприклад, яблучні чипси містять 59 г вуглеводів на 100 г продукту, мають 253 ккал та не містять жирів. Вартість продукції на маркетплейсі Rozetka варіюється від 39 до 132 грн за упаковку.

Большакова зазначає, що ключовими аспектами успіху є смак та зовнішній вигляд продукту, адже фруктові снеки не так легко інтегрувати, як закуску, наприклад, до пива чи вина. “Потрібно довести, що його купуватимуть”, — говорить вона.


0
Перегляди: 0

AgroNews

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь