Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 3
Ви зараз переглядаєте Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. 

Сашимі виготовляється з пшеничного та горохового білка і не містить сої, що робить його доступним для споживачів з різними дієтичними потребами.

Продукт доступний у декількох варіантах: зі смаком копченого лосося, слабосоленого лосося та тунця. Основними інгредієнтами є вода, трегалоза, модифікований крохмаль і рослинні ароматизатори. 

Енергетична цінність становить близько 40 калорій на 100 грамів

Сашимі можна вживати відразу після розморожування. 

“Метою рослинного сашимі є імітація не стільки поживного складу риби, скільки її смакових характеристик”, — зазначають у компанії.

Wanted Vegan був заснований у 2020 році Романом Квашенком, який понад 20 років працював у сфері виробництва та дистрибуції інгредієнтів для харчової промисловості. Компанія швидко здобула популярність завдяки смачному рослинному м’ясу. Спочатку асортимент складався з бургерних котлет та нагетсів, а з часом додалися нові продукти: рослинний фарш, котлета по-київськи та навіть рослинне сало.

Цьогоріч Wanted Vegan здійснив перші постачання своєї продукції за кордон, зокрема до Іспанії.

“Ми неймовірно пишаємося тим, яке сашимі у нас вийшло, — додав Квашенко. — За виглядом його майже не відрізнити від звичайного, і на смак воно не поступається рибі”.

agrarii-razom

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь