Відсутність загальної активності та знижений попит на водні перевезення з українських портів призвели до послаблення позицій власників хендісайзів та барж. Таку тенденцію 14 серпня у своєму Telegram-каналі відзначили фахівці компанії Spike Brokers.
«Водночас власники панамаксів та коастерів утримують свої цінові позиції на рівні минулого тижня», – додали експерти.
Також зауважується, що станом на вищевказану дату ринкові ставки транспортування річковим транспортом були такими:
- Ізмаїл – Констанца, Румунія –10 євро (1-3 тис. тонн);
- Ізмаїл – Русе (Болгарія) – 16 євро (1-3 тис. тонн);
- Ізмаїл – східне узбережжя Греції – $20-21 (5-7 тис. тонн);
- Рені – Мармара (Туреччина) – $17-19 (5-7 тис. тонн).
При транспортуванні з порту Чорноморськ вказані ставки є такими:
- Іспанія – $22-24 (30-35 тис. тонн);
- Східне узбережжя Італії – $20-22 (30-35 тис. тонн);
- Південний Китай – $50-52 (60-65 тис. тонн);
- Південний В’єтнам – $46-47 (60-65 тис. тонн).
Джерело:
apk-inform.com