Про це розповідають власники бренду, передає AgroPortal.
Зазначається, що підприємці продовжують періодично їздити на Херсонщину, щоб доглядати за томатами, яких за сезон виходить до тонни. Але в планах – закласти плантацію овочів і в Ірпені, щоб полегшити логістику сировини.
«Щотижня беремо участь у різних ярмарках, вже орієнтуємося, скільки продукції нам потрібно підготувати на захід. Хочемо, щоб усе було свіжим, тому наперед не готуємо. Сушена сировина у нас зберігається в контейнерах. За перший рік ми виготовили десь 500 баночок. З того моменту, як нашій компанії виповнився рік (липень), і до сьогодні уже продано 25% від минулорічного обсягу», – зазначають підприємці.
Загалом бренд працює над тим, щоб їхні в’ялені томати з’явилися на полицях преміальних маркетів.