Про це повідомило ТОВ «Державний земельний банк» на своїй сторінці у Facebook.
Як пояснюється, агрохімічний паспорт – це документ, що фіксує стан ґрунту, його склад та рекомендації щодо правильного догляду. Він дозволяє, зокрема, визначити, які заходи потрібні для покращення стану ґрунту; порівняти початковий та поточний стан землі за рівнем поживних речовин; оцінити рівень забруднення ґрунту токсичними речовинами; запобігти деградації ґрунтів; визначити найефективніші методи використання землі, які сприятимуть максимальному збереженню її родючості.
«Звертаємо увагу, що створення агрохімічного паспорта є не лише важливим кроком для підтримки ґрунтів у належному стані та контролю якості землі, але й обов’язковою умовою виконання договорів», – підкреслюється у повідомленні.
Для початку вказаної процедури кожен суборендар отримає офіційний лист від державного оператора з роз’ясненням щодо виготовлення агрохімічного паспорта.
«Перший крок – це створення стартового агрохімічного паспорта ґрунту на етапі, коли жодні добрива ще не були внесені. Він дозволить зафіксувати поточний стан ґрунту та забезпечити можливість його порівняння в майбутньому», – йдеться у повідомленні.
Замовлення та проведення аналізів ґрунту здійснюється у спеціалізованих установах та сертифікованих лабораторіях.
«Через 14 років, коли закінчиться термін суборенди, потрібно буде порівняти стан ґрунту на початку та наприкінці договору. Також передбачається періодичний контроль раз на 5 років для оцінки змін у складі ґрунту», – наголосив генеральний директор ТОВ «Державний земельний банк» Ярослав Ярославський.