За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, ставки фрахту панамаксів для транспортування пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю зросли на 4 $/т до 52-54 $/т; ставки до південного В’єтнаму демонструють аналогічну динаміку і досягли 50-52 $/т. Фрахт до Бангладеш зріс на 4 $/т до 52-54 $/т. Про це пише Украгроконсалт.
У секторі хендісайзів ставки фрахту не зазнали значних змін і мають лише незначні корекції. Фрахт судна хендісайз із кукурудзою з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я знаходиться на рівні 20 $/т. Ставки для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії становлять 23 $/т та 22 $/т відповідно. Фрахт до Тунісу зріс на 1 $/т до 23-25 $/т.
Фрахтування костеру з кукурудзою з українських портів Дунаю до Мармари зросло на 1 $/т до 16-17 $/т. Ставки до східного узбережжя Греції залишаються стабільними на рівні 19-20 $/т.
Немає серйозних змін щодо напрямку східного Середземномор’я, а відповідні ставки тримаються в межах 20-22 $/т. Водночас ставки до ізраїльських портів зросли на 1 $/т до 26-27 $/т. Ставки до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 26-27 $/т, тоді як до Іспанії вони знизилися на 1 $/т до 28-29 $/т.
Фрахтові ставки для барж продовжують зростати завдяки пожвавленню вантажопотоку з українських портів. Фрахт баржі для транспортування кукурудзи з Рені/Ізмаїлу до Констанци зріс на 1 €/т до 11 €/т. Ставки фрахту для перевезення соняшнику з Рені/Ізмаїлу до Русе/Сілістри зросли на 2 €/т до 17-18 €/т.