Про це повідомляє пресслужба компанії.
Компактний сегмент – машини висотою до 2 м і шириною до 2 м – становить значну частину європейського ринку телескопічних навантажувачів, і, крім задоволення попиту садівничих і фруктових підприємств, новий TH6.26 підтримує зобов’язання New Holland перед клієнтами в галузі тваринництва та птахівництва, що було підкреслено на виставці EIMA новими тракторами T5 і новітніми розробками для заготівлі сіна та кормів. Це також ефективна машина для роботи з тюками завдяки габаритам, які підходять для роботи в невеликих будівлях і на подвір’ях, і збільшеній висоті підйому.
Новий TH6.26 пропонує нові функції, такі як додаткові вугільні повітряні фільтри для кабіни, що підвищують комфорт і захищають здоров’я операторів під час роботи в таких умовах, як пташники. За допомогою нового додатку New Holland FieldOps можна налаштувати телеметрію, щоб допомогти власникам відстежувати місцезнаходження, продуктивність та інші ключові робочі параметри разом з іншими підключеними машинами New Holland у своєму автопарку. Доступна гомологація TMR, що полегшує процес реєстрації на європейських ринках, де це необхідно. Це дозволяє встановлювати на заводі зчіпні пристрої для причепів, а також гідравлічні та пневматичні гальма причепа, що забезпечує максимальну вагу причепа до 13 150 кг.
TH6.26 оснащений автоматичним 45% блокуванням диференціала з обмеженим ковзанням, з можливістю 100% гідравлічного блокування для максимального зчеплення з дорогою за будь-яких умов. Інші стандартні функції включають гідравліку з постійним потоком, функцію електронної активації понижувача швидкості та два режими руху: Automotive, для роботи з максимальною потужністю та EcoSmart для максимальної паливної економічності. Функція Start & Stop двигуна мінімізує споживання палива на холостому ходу.
TH6.26 має меншу загальну висоту, ніж його попередник – 1 955 мм, що полегшує доступ до невисоких будівель, тоді як ширина всього 1 920 мм дозволяє легше пересуватися через вузькі проходи, двері та ряди дерев/рослин. Він також має довжину всього 4 120 мм але, незважаючи на більшу колісну базу в 2 525 мм для підвищення стійкості, він має на 17% менший радіус розвороту, що становить лише 3 250 мм і максимізує маневреність в умовах обмеженого простору. Він також на 6% легший (4700 кг), що мінімізує ущільнення на м’якому ґрунті, і має на 11% ширшу кабіну (960 мм), що забезпечує більший комфорт для оператора.
Чотирициліндровий двигун потужністю 73 к.с. (54,6 кВт) приводить в дію однодіапазонну гідростатичну трансмісію з максимальною швидкістю 30 км/год і шестеренчастий насос, який забезпечує потік мастила продуктивністю 80 л/хв при тиску 210 бар, обслуговуючи механічну електропропорційну гідравлічну систему. Максимальна висота підйому збільшилася з 5,73 м до 5,80 м , а кут повороту рамки навісного обладнання тепер становить 155°, в порівнянні з 129°, що забезпечує більш швидке і ретельне спорожнення ковшів і палетних вил.
Основні особливості будови кабіни включають запуск двигуна кнопкою і налаштовувані елементи керування з сенсорним дисплеєм для миттєвого перегляду даних про двигун, трансмісію і стрілу, а також роботу радіо DAB/Bluetooth і управління робочим освітленням. Елементи керування в автомобільному стилі включають багатофункціональний важіль рульової колонки для керування дорожніми ліхтарями та склоочисниками. Опційна камера заднього виду ще більше підвищує безпеку і допомагає при русі заднім ходом і приєднанні причепа. Світлодіодні робочі фари спереду, ззаду та на стрілі забезпечують потужне освітлення вночі та в неосвітлених приміщеннях.