Польські логістичні компанії, а також порти, несуть суттєві збитки через скорочення надходження зерна з України, повідомляє Rynek infrastruktury.
«Ми розуміємо, що надходження української сировини, сільськогосподарської продукції та зерна на польський ринок є неправильним і ніколи не повинно відбуватися. Однак ми повинні розрізняти дві речі – дозвіл на транзит, а отже, і прибуток для польських портів і перевантажувальних терміналів, і дозвіл на введення товарів в обіг. Ми вважаємо, що блокування перевалки української продукції в Польщі шкодить нашій економіці», – наводяться в повідомленні слова генеральної директорки однієї з провідних польських компаній групи CSL Лаури Головач.
Як зазначається в прес-релізі CSL, протягом багатьох місяців кордони Польщі стикаються зі значною проблемою нестачі імпортних товарів, зокрема, перевалки зерна з України. Це призвело до величезних витрат та загрози звільнень. Ця ситуація вимагає аналізу та дій з боку національних органів влади, включаючи Міністерство інфраструктури, зазначає компанія.
«На жаль, ми помітили, що імпорт, особливо зерна з України, призупинений вже понад рік. Польські термінали, ймовірно, всі порожні та несуть дуже високі експлуатаційні витрати. Ми також помітили, що деякі країни, такі як Румунія, Німеччина та Туреччина, мають у своїх портах велику кількість зерна з України. Ці країни здатні здійснювати перевезення сировини, одночасно запобігаючи її розподілу на своїх внутрішніх ринках. На жаль, у Польщі цією ситуацією нехтують. В результаті транспортні компанії, порти та перевантажувальні термінали зазнають збитків», – підкреслила Л. Головач.
Вона також попередила, що поточна ситуація може призвести до банкрутства місцевих транспортних компаній.
Джерело:
apk-inform.com