Бренд Valtra корпорації AGCO представив нові трактори серії А п’ятого покоління.
Про це повідомляє прес-служба Valtra.
Нові трактори серії А відрізняються від попередньої версії 4-го покоління новим високоефективним двигуном з нормою викидів Stage V. Нові сільгоспмашини представлені 7-ма моделями: A75, A85, A95, A105, A115, A125 та A135.
“Експлуатація серії А стала ще ефективнішою та комфортнішою у багатьох аспектах. Трансмісії з перемиканням під навантаженням доступні на декількох моделях, підлокітник переднього навантажувача також був модернізований на моделях GL, 4-циліндрові моделі отримали на 5 к.с. більше, ніж раніше, а інтервал між технічним обслуговуванням збільшився до 600 год”, – Марко Оялехто – фахівець з маркетингу продукції серії А Valtra.
Відтепер 3-циліндрові моделі Valtra A75-A95 будуть доступні з трансмісією HiTech 2 з перемиканням під навантаженням. Моделі HiTech 2 обладнані коробкою передач з 24 передніми та 24 задніми передачами. Крім того, всі моделі серії A можуть бути оснащені системою Creeper, яка знижує низьку швидкість приблизно до 0,1 км/год.
На 4-циліндрових моделях потужність двигуна збільшена на 5 к.с. і тепер відповідає позначенню моделі. Крім того, всі двигуни відповідають нормам викидів Stage V і тепер також оснащені дизельним сажовим фільтром DPF на додаток до системи впорскування SCR без рециркуляції вихлопних газів EGR. Швидкість та потужність двигуна можна регулювати ще точніше завдяки новій педалі акселератора.
Згідно з чинними нормами, трактори мають бути сумісні з причепами з двоконтурною гальмівною системою. Трактори серії А постачаються з пневматичними гальмами або з гідравлічною гальмівною системою причепа.
Основними перевагами нових тракторів 5-го покоління Valtra серії A є збільшена потужність, модернізовані двигуни з нормою викидів Stage V, нова трансмісія, система AutoTraction, двоконтурні гідравлічні гальма, новий підлокітник управління на моделях з важелем перемикання передач, 600-годинні інтервали обслуговування, оновлений дизайн капота та коліс, додаткові кнопки управління ВВП, віддалений моніторинг, завдяки системі Valtra Connect, а також автоматичний головний вимикач живлення в замку запалювання.