ДПЗКУ використовує річкові перевезення до мопортів для формування експортних партій зерна

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 12
Ви зараз переглядаєте ДПЗКУ використовує річкові перевезення до мопортів для формування експортних партій зерна

ДПЗКУ використовує річкові перевезення до мопортів для формування експортних партій зерна 6 февраля, 2019

Державна продовольчо-зернова корпорація України в рамках виконання своїх експортних зобов’язань перед партнерами використовує транспортування зерна внутрішніми територіальними водами Дніпра. Про це повідомили у ДПЗКУ.

Зокрема, для експорту до Північної Африки ДПЗКУ здійснила закупівлю фуражного ячменю на річкових терміналах Херсонської та Запорізької області.

Основна партія продукції була завантажена на морське судно на філії ДПЗКУ «Миколаївський Портовий Елеватор». Після завантаження судно здійснило перехід на зовнішній рейд Миколаївського морського порту (Банка Трутаєва) для дозавантаження ячменю, перевезеного з  річкових терміналів.

Нагадаємо, корпорація має у своєму складі два власних річкових термінали (Голопристанський та Великолепетиський елеватори) з можливістю перевантаження збіжжя на водний транспорт. Перевезення зернових вантажів по річці з подальшим рейдовим перевантаженням на морські судна з боку одного з найбільших українських експортерів збіжжя, яким є ДПЗКУ, є альтернативою доставки вантажу в порт залізницею або автотранспортом та сприяє зниженню напруги в сфері зернової логістики.

ДПЗКУ використовує річкові перевезення до мопортів для формування експортних партій зерна 6 февраля, 2019

Державна продовольчо-зернова корпорація України в рамках виконання своїх експортних зобов’язань перед партнерами використовує транспортування зерна внутрішніми територіальними водами Дніпра. Про це повідомили у ДПЗКУ.

Зокрема, для експорту до Північної Африки ДПЗКУ здійснила закупівлю фуражного ячменю на річкових терміналах Херсонської та Запорізької області.

Основна партія продукції була завантажена на морське судно на філії ДПЗКУ «Миколаївський Портовий Елеватор». Після завантаження судно здійснило перехід на зовнішній рейд Миколаївського морського порту (Банка Трутаєва) для дозавантаження ячменю, перевезеного з  річкових терміналів.

Нагадаємо, корпорація має у своєму складі два власних річкових термінали (Голопристанський та Великолепетиський елеватори) з можливістю перевантаження збіжжя на водний транспорт. Перевезення зернових вантажів по річці з подальшим рейдовим перевантаженням на морські судна з боку одного з найбільших українських експортерів збіжжя, яким є ДПЗКУ, є альтернативою доставки вантажу в порт залізницею або автотранспортом та сприяє зниженню напруги в сфері зернової логістики.

agro-yug

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь