Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн.
Завдяки чіткій стратегії розвитку та адаптації до нових реалій рівень задоволеності клієнтів стабільно зростає. Якщо у 2021 році він складав 89%, то у 2024 році цей показник досяг 96,7%, повідомляє Інтерфакс Україна.
До того ж, на початку 2025 року мережа McDonald’s Україна підвищила заробітну плату співробітникам ресторанів у середньому на 15% та розширила програму підтримки для працівників, які постраждали від війни, а також сімей загиблих колег.
McDonald’s Україна, де нині працює близько 10 000 осіб, повертається до довоєнних показників зайнятості. Компанія щороку збільшує заробітну плату, надає щомісячні бонуси за особистий внесок і річні бонуси за підсумками роботи ресторану.
Крім того, McDonald’s продовжує зберігати середній заробіток мобілізованим співробітникам, яких у мережі близько 400 осіб.
Компанія наголошує, що безпека людей залишається головним пріоритетом. Тому під час повітряних тривог співробітники обов’язково перебувають в укриттях і отримують повну зарплатню, попри простій ресторанів.
Фінансова допомога надається у разі травмування, пошкодження житла, а також сім’ям загиблих, зокрема під час служби у ЗСУ.
У 2024 році компанія впровадила:
- Додаткові відпустки для волонтерської діяльності.
- Дні відпочинку на народження дитини та реєстрацію шлюбу.
- Безкоштовні сесії з психологами на платформі Hedepy, якими вже скористалися понад 850 співробітників.
McDonald’s Україна планує посилювати підтримку ментального здоров’я співробітників у 2025 році.
У 2023 році McDonald’s Україна став найбільшим платником податків у ресторанній сфері, сплативши 1,3 млрд грн. У 2024 році компанія подвоїла цю суму, перерахувавши до бюджету понад 2,6 млрд грн.
Перший ресторан McDonald’s в Україні відкрився 24 травня 1997 року в Києві. Станом на 2024 рік у країні працює 109 ресторанів у 36 містах, проте ще 15 закладів залишаються зачиненими з міркувань безпеки.