Коронакриза змусила виробників мікрозелені змінити ринок збуту

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 35
Ви зараз переглядаєте Коронакриза змусила виробників мікрозелені змінити ринок збуту

Про це розповів виробник мікрозелені Богдан Коваленко з Сумщини, передає SEEDS.

«Прийнято вважати, що бізнес із вирощування мікрозелені насамперед орієнтований на ресторанну сферу. Справді, на початок 2020 року так і було. Зараз у зв’язку з коронавірусом ситуація повністю змінилась і основними споживачами стали звичайні люди», – каже Коваленко.

За його словами, ресторани також купують, але порівняно з тими обсягами, які були раніше, значно менше. Щоб популяризувати культуру вживання мікрозелені, пан Богдан веде інстаграм-сторінку, де постійно знімає сторіз із ферми, показує процес вирощування мікрогріну, розповідає про те, як його вживати, зберігати тощо.

«Зараз мою мікрозелень у місті можна купити в багатьох супермаркетах, але для того, щоб продукція там з’явилася, довелося пройти складний процес: розробляти на неї технічні умови, отримувати відповідні дозволи та експертні висновки», – розповідає Коваленко.

Зараз фермер кілька разів на тиждень розвозить зелену продукцію в супермаркети невеликими партіями, адже це відносно новий продукт харчування, який ще не знайшов свого масового споживача, до того ж має доволі невеликий термін придатності й не призначений для тривалого зберігання.

agrotimes

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь