Цього місяця нові ящики з молдовськими яблуками з маркою Moldova – un gust deosebit (Молдова – особливий смак) вирушили на експорт.
Про це повідомляє MoldPres.
План розвитку садівництва, схвалений в кінці минулого року урядом Республіки Молдова, передбачає, що Moldova – un gust deosebit стане національним брендом для всіх продуктів в секторі садівництва.
Одним з перших виробників, які вирішили використовувати нову упаковку, є Іон Тулей, менеджер спеціалізованої компанії.
«Раніше ми продавали фрукти в застарілої упаковці, але прийшов час відповідати новим тенденціям і перевагам споживачів, тому ми легко прийняли новий дизайн упаковки. Наш позитивний, привабливий і професійний імідж, яким ми себе уявляємо на ринках, де ми вже відомі або на нових, дуже важливий», – сказав Іон Тулей.
Новий дизайн 13-кілограмових ящиків для яблук був розроблений за підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Передове сільське господарство в Молдові» в контексті зусиль з модернізації бренду Moldova – un gust deosebit.
Власником марки є Асоціації Moldova Fruct, яка розвиває її понад 6 років.
У 2020 році асоціація допрацювала торгову марку, розробили положення, що регулює правильне використання бренду виробниками. Поки що два виробника отримали право на торгівлю яблуками під оновленою торговою маркою Moldova – un gust deosebit.
Згідно з Положенням про використання товарного знака Moldova – un gust deosebit, фасовані фрукти повинні бути найвищої якості, щоб не ставити під загрозу імідж молдовських фруктів на експортних ринках.
«Це головне завдання Асоціації та її членів – бути впізнаваними на упаковці споживачами, які повинні бути впевнені в якості куплених фруктів», – сказав виконавчий директор Асоціації Moldova Fruct Юріє Фале.