Зважаючи на успішну роботу нових підприємств, загальне збільшення кількості охочих співпрацювати з компанією та ріст обсягів прийнятого збіжжя, судноплавна компанія «НІБУЛОН» продовжує нарощувати потужності й замовила будівництво двох нових стометрових несамохідних суден проєкту В 5000М.
Найсучасніший український флот «НІБУЛОНа» у 2020 році транспортував водними шляхами рекордних 4,14 млн тонн вантажів. І ми йдемо далі! Цього року компанія планує досягти показника у 5 млн тонн вантажів.
Для цього «НІБУЛОН» реалізує комплексний підхід – будує сучасні зернові перевантажувальні термінали, наближені до сільгосптоваровиробників, власними силами та за власний кошт відновлює судноплавні шляхи та відроджує національне суднобудування.
Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» уже розпочав роботу над зведенням нових замовлень (зам. 10050 та 10051). Для їх будівництва буде використано більше 2400 тонн якісного суднового металу, і перша партія (близько 30 %) уже поставлена на підприємство.
До роботи взялися фахівці металообробки, які проводять очистку та ґрунтування листів на сучасному обладнанні від фірми Rösler та порізку металу для виготовлення усіх деталей корпусу суден та його насичення. Паралельно працює і збірно-секційний цех, де активно збирають перші секції циліндричної частини корпусів суден, з яких і відбудеться закладка.
Отримали сировину і найближчим часом розпочнуть роботи й дільниця механо-слюсарних частин та монтажно-трубопровідний цех.
Варто зазначити, що В 5000М – це модернізований «НІБУЛОНівськими» суднобудівниками проєкт. З урахуванням досвіду експлуатації (а у флоті компанії вже є два судна проєкту В 5000) та задля поліпшення прохідності та маневреності у суден буде оптимізовано конструкцію носової та кормової частин, що зробить їх ідеальними для роботи на українських річках.
Також завершуються роботи й на шостому несамохідному судні пр. NBL-91 (зам. 10041).
Електрики завершили підключення усього обладнання, встановлено кришки люкових закриттів. Закінчено ґрунтування корпусу та фарбування сухих відсіків. Залишилося провести фінальне фарбування корпусу, після чого замовлення буде спущено на воду.
Паралельно з реалізацією суднобудівної програми підприємство займається і обслуговуванням суден вантажного флоту. Наразі у роботі у суднобудівно-судноремонтного заводу вісім суден.
ІЦ УАК за матеріалами nibulon