Український бренд печива Smakuli вийшло на ринок Німеччини

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 8
Ви зараз переглядаєте Український бренд печива Smakuli вийшло на ринок Німеччини

Про це повідомляє AgroPortal з посиланням на німецьке видання Amal, Berlin.

Зазначається, що Німеччина має один із найбільших ринків здорового харчування в ЄС. Крім того, попит на безглютенові продукти щороку зростає, тож функціональні снеки з високим вмістом клітковини мають гарні перспективи.

«Я завжди мріяла про міжнародне визнання нашої продукції. Саме тому, крім Німеччини, ми працюємо над виходом на ринки Нідерландів та Швеції», – розповіла виданню засновниця бренду Smakuli та голова Альянсу українських виробників харчових продуктів (UFMA) Руслана Римарська.

У Німеччині Smakuli потрібно конкурувати з давно впізнаваними брендами, тому вони мали запропонувати додаткову перевагу. Компанія виготовляє печиво з пребіотиком, інуліном цикорію, і спеціально для німецького ринку довелося коригувати кількість цієї речовини у продукті – щоб мати право писати на пакованні, що печиво є джерелом клітковини.

«Smakuli наразі перша компанія з України, котра почала співпрацю з REWE і конкурує з мастодонтами у категорії. Тому дуже хотіли, щоб німці побачили: ми – ділові, грамотні й пунктуальні бізнес-партнери. Але також по роботі з нами будуть оцінювати бізнес-культуру українців. Якщо будемо успішними, це відкриє дорогу іншим компаніям», – пояснює Римарська.

agro-business

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь