Про це розповіла керівниця відділу маркетингу компанії Liqberry Юлія Абрамчук, передає AgroPortal.
Вона зауважила, що у компанії починали свій шлях суто з чорничної пасти, згодом стали виробляти імунокоректорну продукцію, орієнтуючись на людей з особливими харчовими потребами, здебільшого на тих, хто хворіє на цукровий діабет. З часом підприємство розширило лінійку до смакового різноманіття.
Юлія Абрамчук розповідає, що, орієнтуючись на дітей, Liqberry впроваджує нові солодкі смаки – лохина, манго-маракуйя, ананасовий мікс, полуниця та малина.
«Ягоди з імунокоректорними властивостями є топовими продуктами компанії, але й нові смаки завойовують любов клієнтів і дозволяють урізноманітнити раціон вітамінами. З новинок – пастила на основі уже звичних паст», – розповідає Юлія Абрамчук.
У планах підприємства – розширення асортименту продукції та вихід на торговельні мережі по всій Україні.