Українці все частіше скаржаться на якість та умови зберігання ковбасних виробів у магазинах. Держпродспоживслужба рекомендує купувати продукцію тільки у сертифікованих точках продажу, перевіряти маркування та знати свої права у разі виникнення сумнівів щодо безпечності товару. Про це повідомляє Oboz.ua, пише agronews.ua.
Читай нас також у Viber та Telegram.
Українці скаржаться на підозрілу консистенцію, неприємний запах, невідповідність термінів придатності та відсутність належного маркування.
У відповідь на численні звернення Держпродспоживслужба нагадала споживачам про ключові правила купівлі та зберігання ковбасних виробів, а також про вимоги, які повинні дотримуватися торговельні точки. Щоб уникнути придбання неякісного продукту, Держпродспоживслужба радить:
- не купувати ковбасу на стихійних ринках – продукти, що реалізуються без належного контролю, можуть бути небезпечними для здоров’я;
- уважно читати інформацію на етикетці – відповідно до статті 6 Закону України “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”, виробник зобов’язаний вказати: склад продукту, дату виготовлення та кінцевий термін придатності, умови зберігання, дані про виробника та його адресу.
Ковбасні вироби часто продають на вагу, і у споживачів немає можливості вивчити інформацію на упаковці. У таких випадках продавець зобов’язаний надати всю необхідну інформацію на вимогу покупця.
Це може бути зроблено через супровідну документацію або у доступній наочній формі. В Україні діють правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами, які передбачають:
- поверхні ковбасних виробів і копченостей перед продажем повинні бути протерті рушником, а кінці оболонки зрізані;
- обв’язки, обвітрені зрізи та пошкоджені ділянки видаляються;
- попереднє фасування ковбас передбачається в обсязі не більше одного дня реалізації;
- продавець зобов’язаний нарізати ковбасу на прохання покупця, використовуючи чистий ніж або виделку, а нарізані шматки викладаються на чистий посуд або пакувальний папір.
Якщо у вас виникли сумніви щодо якості та безпечності ковбасних виробів, придбаних у магазині, або якщо продавець відмовляється надати необхідну інформацію, ви можете подати офіційне звернення до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні. Органи контролю проведуть перевірку та, у разі порушень, вживатимуть відповідних заходів.
Перегляди: 1