Про це розповів засновник платформи Foody Віктор Павлов під час вебінару «Український крафтовий виробник: надійний партнер для спільного зростання», передає agri-gator.
«Сьогодні в Україні набирає силу тренд формату магазинів біля дому. Витрачати час на покупки у великому гіпермаркеті хоче дедалі менше людей. Наші гастромаркети Foody є саме такими магазинами біля дому з товарами від українських крафтових виробників», – пояснив Павлов.
За його словами, за допомогою платформи кожен може власноруч створити свій магазин та продавати товар.
«Для більшість виробників цікаві офлайн-продажі – вони хочуть зайти в магазини та реалізовувати свою продукцію там. Розуміючи це, другим етапом розвитку нашого проєкту стало створення мережі магазинів. Сьогодні Foody має мережу гастромаркетів у Києві. Звичайно, що підтримувати сегмент “фреш” та “ультрафреш” складно, але зрештою це добре для нас. Адже в світі набирає обертів тренд здорового способу життя, а для цього треба споживати здорові продукти. Втім, у людей не завжди є час їх купити», – каже засновник платформи.
Початковою точкою входу до мережі Foody для виробника крафтової продукції, за словами Павлова, є заповнення спеціальної онлайн-форми для того, щоб потрапити в базу виробників. Інший шлях – створення онлайн-магазину на платформі Foody, реєстрація на якій є безкоштовною. Втім, користувач платформи в подальшому сплачує комісію від продажів у розмірі 18%.
Віктор Павлов зазначив, що в першу чергу при виборі постачальника продукції до мережі Foody надається перевага дрібним виробникам крафтових продуктів.
Читайте також: Від безіменного «домашнього» до брендового «крафтового»