В Україні 150 крафтових виробників об’єднала одна платформа

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 29
Ви зараз переглядаєте В Україні 150 крафтових виробників об’єднала одна платформа

Про це розповів засновник платформи Foody Віктор Павлов під час вебінару «Український крафтовий виробник: надійний партнер для спільного зростання», передає agri-gator.

«Сьогодні в Україні набирає силу тренд формату магазинів біля дому. Витрачати час на покупки у великому гіпермаркеті хоче дедалі менше людей. Наші гастромаркети Foody є саме такими магазинами біля дому з товарами від українських крафтових виробників», – пояснив Павлов.

За його словами, за допомогою платформи кожен може власноруч створити свій магазин та продавати товар.

«Для більшість виробників цікаві офлайн-продажі – вони хочуть зайти в магазини та реалізовувати свою продукцію там. Розуміючи це, другим етапом розвитку нашого проєкту стало створення мережі магазинів. Сьогодні Foody має мережу гастромаркетів у Києві. Звичайно, що підтримувати сегмент “фреш” та “ультрафреш” складно, але зрештою це добре для нас. Адже в світі набирає обертів тренд здорового способу життя, а для цього треба споживати здорові продукти. Втім, у людей не завжди є час їх купити», – каже засновник платформи.

Початковою точкою входу до мережі Foody для виробника крафтової продукції, за словами Павлова, є заповнення спеціальної онлайн-форми для того, щоб потрапити в базу виробників. Інший шлях – створення онлайн-магазину на платформі Foody, реєстрація на якій є безкоштовною. Втім, користувач платформи в подальшому сплачує комісію від продажів у розмірі 18%.

Віктор Павлов зазначив, що в першу чергу при виборі постачальника продукції до мережі Foody надається перевага дрібним виробникам крафтових продуктів.

Читайте також: Від безіменного «домашнього» до брендового «крафтового»

agrotimes

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь