З початку маркетингового року ціни на зернові та олійні культури зросли на 60%

  • Коментарі запису:0 Коментарів | 
  • Переглядів: 8
Ви зараз переглядаєте З початку маркетингового року ціни на зернові та олійні культури зросли на 60%

 Про це зазначила менеджер з розвитку в компанії Maxigrain Олена Нероба під час конференції  «Вмикаємо сезон. Північний регіон».

У зв’язку з пандемією та зменшенням врожаїв через несприятливі погодні умови, Китай, який є одним з найбільших в світі споживачів сировинних товарів, суттєво наростив закупівлі з метою відновлення поголів’я свиней.

«На сьогодні ціни на зерно, олійні та продукти переробки вищі на 60% у порівнянні з початком сезону. По таких культурах як ріпак чи ячмінь наша країна свій експортний потенціал вже вичерпала. Також пшениця підходить до закінчення своїх експортних можливостей. Тому наразі в обох півкулях нових покупців вже більше цікавлять умови, в яких зростає новий майбутній врожай» – зазначає експерт.

Дивіться також: 

За її словами, в України є багато кукурудзи, яка починає користуватися попитом через паритет цін.

«Інтерес також викликають ті заходи, які застосовують держави для стримування зростання внутрішньої ціни. Наприклад, Росія ввела мита та квоту на експорт всіх видів зернових і олійних культур. Схожі заходи намагалася прийняти Аргентина, проте отримала супротив фермерів щодо кукурудзи» – додає Олена Нероба.

Джерело:  agrotimes.ua 

agrotimes

Поділитися новиною:

Отримуйте ТОП-10 новин за минулий день на електронну пошту:

Залишити відповідь