Ферма «Пасіка 21» істотну надбавку до дохідної частини бюджету, окрім інших проєктів, формує завдяки органічному продукту.
Про це в коментарі AgroPortal.ua розповів голова ради директорів «Пасіка 21» Сергій Шаронін.
Хоча, за його словами, далеко не весь вироблений мед проходить увесь комплекс тестів на органічність — як правило, заважає пилок ГМ-посівів.
Водночас Сергій Шаронін додає, що частина меду в бочках йде на експорт партіями по 20 т, частина залишається на складі для подальшого фасування в дрібну тару протягом року.
«Фасований мед йде на внутрішній ринок або на експорт під брендом фасувальника або покупця/імпортера. Ми маємо свої торгові марки і досвід торгівлі вроздріб, але зараз роздрібним продажем на внутрішньому ринку не займаємося. Здебільшого тому, що виробляємо великі обсяги, які просто і швидко на внутрішньому ринку не реалізувати», — зазначає він.
Джерело:
Agroportal.ua